Како да останете суви при веслање?

Home / Совети / Како да останете суви при веслање?
Сподели

Еден од најчестите итни случаи со кои може да се соочите кога веслате за време на постудените месеци од годината е хипотермијата. Ова се случува кога вашето тело ја губи топлината побрзо отколку што може да ја создаде. Вашата нормална телесна температура е 37 степени целзиусови. Хипотермијата, е опасна состојба која не треба да се сфати лесно, и се јавува кога вашата телесна температура паѓа под 35 степени целзиусови.

Хипотермијата не се јавува само откако сте потопени во вода. Тоа може да се случи дури и ако надворешната температура е релативно топла. Неколку променливи причини можат да играат улога што водат кон хипотермија, вклучувајќи ја температурата на воздухот и водата, брзината на ветерот, или нивна комбинација.

  1. Носете соодветна облека

Едноставно: носете облека што е погодна за ладно време бидејќи тоа може да направи драстична разлика. Од костуми за најекстремни услови до ракавици што ќе помогнат да се минимизира вашата изложеност.

  1. Избегнувајте навлажнување на рацете и нозете

Дизајнирани ракавици да ја сопрат водата и да обезбедат оптимална сувост.

  1. Погрижете се да не влезе вода во вашиот кајак

Дополнително, секогаш е добра идеја да се носи пумпа за отстранување на вода која може случајно да влезе внатре во кајакот.

  1. Земете пакет за итни случаи

Ова може да биде како комплетот што го држите во вашето возило. Спакувајте дополнителен сет на облека, комплет за прва помош, сигнализација, свирче, ќебиња, резервно весло, храна, вода и пловки.

Related Posts

Leave a Comment

SUP