5 лесни потези да бидете фит кога сте на буџет

Home / Совети / 5 лесни потези да бидете фит кога сте на буџет
Сподели

Вашата страст е сурфањето.

Сепак … има некои вежби или рутини што можете да ги изведувате веднаш на плажа или во вашата гаража. И бидејќи сте на буџет, тие мора да бидат евтини. Или бесплатни.

Затоа, ајде да нурнеме!

  1. Олабавете се!

Сурферите се склони кон тесни колкови.

Зошто?

Додека се чека совршениот бран, позицијата е како да седите на биро, пред компјутерот, барем колку што се однесува до колковите. Со нозете во седечка положба, мускулите на колкот се скратуваат.

Што е решение?

Еве еден потег што можете да го направите додека ги држите прстите во песок, без потреба од опрема.

  1. Сурферско рамо

Ако сте сурфале некое време, најверојатно вие или некој што го познавате искусил болка во рамото или некоја повреда. Повредата е честа кај сурферите, бидејќи тие го користат рамото во голема мера кога жестоко веслаат за да ги израмнат брановите.

Постојат работи што можете да ги направите за да се истегнете и зајакнете.

Еве неколку чекори.

  1. Подобрете го вашиот скок

Плиометриката е техника за користење на максимална сила со максимална брзина, и е важна за сурферите да направат брз, експлозивен скок.

Burpees и скокот на кутија го работат целото тело, ја зголемуваат брзината и силата на скок.

  1. Издржливост

Издржливоста е многу важна за сурферите, кои сакаат да останат во вода цел ден.

Се чини очигледно, но еден од најлесните начини да се изгради издржливост е да сурфате. Дури и ако нема бранови, со веслото движете се во водата наоколу.

За жал, не можете секогаш да бидете во океанот, но има неколку работи што можете да ги направите за да изградите издржливост надвор од морето.

Пливањето е пристојно приближување ако имате пристап до базен.

Џогирање, скок со јаже и jumping jacks се одлични за градење кардио издржливост.

  1. Основна рамнотежа и стабилизација                                                                                                                                                                                                       Чекајќи да ги зајакнете мускулите на јадрото додека да почнете да сурфате е погрешен начин. Најдобро е да имате силно јадро, така што кога ќе добиете шанса за бран, да можете да го одржите.Запомнете дека што и да правите, нека биде едноставно. Комплицираните рутини кои имаат потреба од специјална опрема не само што одземаат од времето за сурфање и буџетот, туку посложени се, па помала е веројатноста дека ќе ги направите ако ви создаваат премногу проблеми.
Related Posts

Leave a Comment